Podnikání na Amazonu #5 – Registrace prodejní centrály

V předchozích částech této série článků o podnikání na Amazonu jsme již vybrali produkt, vytvořili design a firemní identitu, pod kterou budeme prodávat na Amazonu, a v minulé části jsme hledali dodavatele pro výrobu vašeho top produktu. Nyní si zaregistrujeme prodejní centrálu na Amazonu.

Registrace prodejní centrály

O registraci prodejní centrály jsem již dělal jeden článek, ve kterém jsem popsal celý postup, jak vytvořit svůj prodejní účet na Amazonu. Dnes to vezmu spíše teoreticky. Můžete také provést základní nastavení prodejní centrály, pro které jsem také dělal návod, který najdete na mém blogu.

 

Kdy si mám zaregistrovat prodejní centrálu?

Registraci prodejní centrály můžete udělat jako první krok před tím, než začnete hledat svůj top produkt, ale je to zcela na vás. Za založení prodejní centrály neplatíte žádný poplatek, proto můžete založit prodejní centrálu co nejdříve, abyste se v ní stihli zorientovat.

 

Co potřebujete k registraci?

Pro registraci prodejní centrály potřebujete telefonní číslo, adresu a další osobní informace. Doporučuji si před založením prodejní centrály vytvořit nový email určený speciálně pro podnikání na Amazonu. Bude vám tam chodit spousta emailů, které se vám mezi jinými mohou snadno ztratit.

Veškeré informace vyplňujte pravdivě a nevymýšlejte si. Jde o peníze a je tedy potřeba vše vést na své pravé jméno a reálnou adresu. Po registraci si můžete aktivovat službu FBA a připravit základní nastavení, jako je propojení s bankovním účtem.

 

Individuální a profesionální prodejní plán

V základním nastavení budete mít individuální prodejní účet, který je zdarma, ale platíte 1 dolar za prodanou položku. Individuální účet obsahuje základní prodejní přehledy, které jsou však pro prodej nedostatečné.

Ve chvíli, kdy naskladníte zboží, doporučuji přejít na profesionální prodejní plán, za který platíte 50 dolarů měsíčně. Pokud tedy prodáte více než 50 kusů za měsíc, tak se vám profesionální účet vyplatí.

Důležité je, že u profesionálního prodejního plánu máte rozsáhlé reporty o prodejnosti produktů, konverzní poměr, návštěvnost na listingu, tvorbu kuponů nebo reklamy. Pokud tedy prodáváte na Amazonu, je pro vás profesionální prodejní plán naprostou nutností.

 

Co bude dál?

V tuto chvíli je váš prodejní účet připravený na vytvoření listingu produktu, naskladnění a prodej. V další části vám popíši způsob, jak vytvořit prodejní stránku produktu na Amazonu, aby byla vidět ve vyhledávání.

Zde můžete shlédnout část záznamu z live streamu, který jsem dělal na Facebook stránce. Další části můžete najít na mém Youtube kanále.

Články vychází každé úterý, pokud tedy nechcete přijít o novinky, sledujte moji FB stránku, kam pravidelně přidávám aktuální informace z prostředí online podnikání.

Podnikání na Amazonu #5 – Registrace prodejní centrály
5 (100%) 1 vote[s]

Pokud se vám článek líbil, můžete mě podpořit sdílením.

Komentáře

Mirek Rohlíček
Mirek Rohlíček
Baví mě online marketing a především sociální sítě. Prodávám na Amazonu své produkty. Stavím weby a eshopy na Wordpressu, pro které dělám také grafiku. O tom všem píši na tomto blogu.